Tuesday, May 8, 2012

Moyra - Pastel

Ma egy kicsit visszazökkenve a hétköznapokba, egy körmös posztot hoztam nektek. Már az Ázsia haul posztomban mutattam, hogy beszereztem néhány új Moyra lakkot. Ti is erre szavaztatok, illetve engem is ez az árnyalat érdekelt legjobban.


A Moyra lakkok mindig is vegyes érzelmeket váltottak ki belőlem. Néhányuk lassan szárad és ezer réteg kell belőle, de van ami igazán jó. Ezekkel nagy szerencsém van most, nagyon elégedett vagyok. Az üvegcse 12 ml és általában 350 Ft az áruk. Ezt én 600 Ft-ért vettem (tudom sokan írtátok, hogy máshol olcsóbb, engem jól átvertek :D), mert ez az új 'Pastel' kollekció darabja, 601-es árnyalat.


Közben egy érdekességet vettem észre, mégpedig az alaplakknak használt L.A. körömerősítővel. Miután az megszáradt és elkezdtem lakkozni a Moyrával, nagyon fura dolog történt. A lakk nagyon furán híg lett és foltos, ahogy felolvadt vagy nem tudom. Meg is ijedtem, hogy rossz lesz ez a csodálatos szín, de aztán kipróbáltam alap nélkül és úgy semmi baj sem volt. Valamiért nem szereti ez a pasztell a körömerősítőmet, de hál Isten a csupasz körmömet nem fogta meg. A többi új lakkal is megcsináltam ezt a kísérletet, azokkal nem volt gond az alaplakk miatt.



sajnos elég csúnyán ki van száradva a köröm körüli bőr, de már dolgozok az ügyön :S

No comments:

Post a Comment